Nostalgi

I morse sprang jag Källbergsmilen + gula spåret, det var inte igår vill jag lova. Det var till och med så längesen att jag tappade bort markeringen och sprang fel två gånger. Jag kommer ihåg när jag, Johanna och Sandra skulle springa den för första gången. Jag minns inte hur gamla vi var men det tog oss en eeeeevighet och vi kunde inte förstå hur Christoffer kunde springa den så himla fort. Då var 1 mil verkligen en utmaning för oss ! I torsdags genomfördes Bjarnerundan. Den är ungefär 3,5 mil, DET är det störta utmaningen som jag har klarat av hittills i mitt idrottsliv. Men det är också helt klart ett av de roligaste träningspassen vi har på skidgym. Det tog mig och Moa 4 timmar och 16 minuter att ta oss igenom hela banan. Vi hade hoppats på att fixa det under 4 timmar men jag kan stolt säga att jag innehar klubbrekordet då vi slog Kalle med sisådär 1 min ;)

Imorgon beger jag mig upp till Mora igen för ett sista farväl av 20b. Jag fick inte ens skriva ett sista äkta 20b inlägg i bloggen eftersom internet har varit helt off de senaste två veckorna, men jag lovar att fortsätta nästa år även om vi då bort på Älvagatan jagharglötmnamanetfördetärvärldenslängstaochknasigasteadress.

/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dt heter älvgatan frida lilla inte älvagatan ;)

2010-06-17 @ 19:43:20
Postat av: Anonym

jag veeeeeeeet, detta inlägg skrevs mycket snabbt så du kan säkert hitta fler stavfel ;)

2010-06-17 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0