10625

Två veckor har gått av sommarlovet, var sjutton tog dom vägen? :O
Hur som helst så har ju sommarlovet börjat finfint. Jukola blev en total katastrof för min del, men kvällen på båten hem får högsta betyg. Precis som Johanna skrev så finns det inget som slår orienteringsfetser !
Jag jobbar och tränar hela dagarna, nejdå jag hinner med massor faktiskt. Det gäller ju att ta vara på dygnets 24 timmar liksom. Igår var jag riktigt effektiv! Gym på morgonen, jobb 6 timmar, orienteringsträning, grillkväll med familjen och sen besöktes Skutan för första gången med Julia och Kristian. Helmysigt ställe och det är helt klart värt fler besök i sommar :D
Idag har jag skämt ut mig med rullskidor och kartställ men jag höll mig på behagligt avstånd från turisterna i Leksand. Annars har jag mest surat över att jag var så jäkla puckad och sa ja till att jobba på midsommar. Det var andra och sista gången vill jag lova !

Nu ska jag snabba på och hoppa in i duschen innan jag ska plocka upp Johanna och åka till jobbet, jag ser fram emot det med glädje...

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0