100629

Godkväll.
Hoppas allt är bra med er! Själv är jag glad att jag lever, hehe.
Idag var nämligen den stora dagen då jag skulle testa racercykeln för första gången!
Det ver FETT kul alltså, fast lite läskigt. Okej, det var kul ända tills följande incident inträffade:
Jag lämnar av far vid rodden för att åka en sväng till, åker upp mot vikarbyn och när jag precis är framme så tycker jag att bakhjulet beter sig lite konstigt. Stannar, kollar, fortsätter. PANG, punkteringen är ett faktum. Tar fram telefonen, får iväg 2 sms till mina päron, ska precis ringa, och då DÖR telefonen. jarå. Så ja, jag får snällt ta och gå hela vägen tillbaka in till rättvik vilket tog mig nästan en timme. Fint! Visade sig även att ingen av mina päron hade sett mina desperata sms, kul. Så summan av kardemumman blev ju då att jag missade hela roddtävlingen utom sista minuten, fick skavsår av att gå i cykelskor, och såg ut som en jäkla surpuppa när jag väl kom till rättvik igen, hehe :b

Men annars är allt bra va! Sprang mina första intervaller på nästan 4 veckor idag, segt som f-an. Men det var la väntat. Har träffat mina bandmates Stor-Erik & Klimpen oxå! Braa dag.
För ett år sedan sprang vi orientering i Dresden och anlände sedan till ett otroligt åskväder i Prag!
Peace out
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0