100628

Tjatja

Jag har precis kommit hem från ett varmt men finfint skatepass, och jag lyckades dra med mig Ellen som sällskap också, eftersom Ludvig verkade banga igår ;)
Gårdagen bestod för övrigt av jobb, 5 dagar i rad är inte illa det. Men nu väntar 3 dagars otroligt välbehövlig ledighet, man kan inte släpa sig uppför björkberget alltför många dar i rad, höhö. Det var ett kul gäng som jobbade igår, och kriget mellan mig&Amanda, Ludvig&Viktor slutade 1-1 efter en mjölad rumpa och en jävla massa grädde i Amandas hår och mitt ansikte.. hämnden är ljuuuuv. Tråkigt bara när alla lämnade mig och Stina vid 6, kvar med disken dessutom , hehe.

Idag väntas det stek på gräsmattan alternativt vid en sjö någonstans. Sedan har Ellen halvt tvingat med mig på rodd ikväll, men vi får allt se hur det blir med den saken, såna där små smala båtar är ju fan livsfarliga!
Idag är det också exakt ett år sedan vi satte oss i bussen och påbörjade färden ner mot Kroatien, helt sjukt vad fort tiden har gått. Enligt min resedagbok såg vi på världens bästa teckande film, bortspolad, som vi även planerade att se på en filmkväll till hösten.. MEN så blev det inga mer filmkvällar! Tråkigt som fan, det var en fin tradition i ettan :)


Nae, dusch och sol väntar!
/J

Kommentarer
Postat av: claaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrreeeeeeeeeee

vi får inviga filmkvällar nu i trean och dra med typ alla =)

2010-06-28 @ 16:15:06
Postat av: F

jag är påååååååååååååååå!

2010-06-28 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0