100626

Åh kära nån. Vilken dag!
Stressstresstressss på jobbet. Gah. Nära att svimma. Orkade inte ens göra glasskulor pga bristande ork i armarna. Tecken på att både styrkan brister och att jag var trött. Folk överallt. Inget slut. Fast allt fikabröd nästan slut. Personalen slut i kropp och hjärna. Hjälp!
Nästan så man kan skriva upp det i träningsdagboken!
Men somsagt, det är bara midsommarDAGEN en gång om året (tack gud för det)

Annars då? Jag saknar mora. och mitt lilla söta rum i 20b. Har jag någonsin visat det?
Jaja, bättre sent än aldrig så kommer här en bild på större delen av rummet =sängen. hehe.


Jag saknar mina kära friends också, en annan del av stentorp-gänget. Currysarna. Aliiice. Brudarna med the one and only dialekt ;)  ALLLAAAAAAAAAAAAA!


Nä. Nu ska jag terapispela lite piano. Det är bra för själen!
Och kanske promenera lite, om ork finns.
over and out /J

Kommentarer
Postat av: clarre

jag saknar dej med! <3

2010-06-27 @ 13:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0