100625

Fan, mitt braiga morgonhumör förstördes totalt bara för att
- jag inte är 18
- inte kommer fylla 18 förrens sommaren är slut.

Men innan jag insåg detta ytterst jobbiga faktum var jag rätt glad.
Leksand är som lugnet innan stormen, eller var iaf imorse.
Jag mötte säkert 20 andra motionerande människor på mitt korta rullskidspass, bäst att passa på innan turisterna totalinvaderar stället. Det var cyklister, löpare, stavgångare m.m.mm.m.m. Turister som sprang elljusspåret åt fel håll, några som låg och stretchade hemma på gården, och minst 10 skällande hundar.
Det var ganska kul att se alla människor, och skönt att inte vara en ensam galning for once.
Precis innan jag kom hem åkte det förbi en bil och spelade We no speak americano. Fin avslutning (Y)

Och så var det midsommar också..
vet inte vad jag tycker om det faktiskt. Det enda jag vet är att jag är fett rädd för majstångsresningar sen den gick av i gropen för några år sedan! usch.
Kanske firar midsommar i efterhand imorgon istället om Julius vaknat framåt kvällen?

Nu ska jag powernapa och sedan göra mig iordning för .. jobbet. Wohaa.
Puss!
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö, tycker nog att det låter som om du visst har ett liv smarris :D men alltså, att ha sommarlov bara är ju inte heller fel. Vem behöver ett liv då liksom?



Nu taggar vi lite mer inget liv!!! ;D

2010-06-25 @ 12:45:24
Postat av: JJ

jaaa, nu är jag vaken hahahaha

2010-06-26 @ 18:52:43
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0