100624

Lägesrapport från Lekke!

Solen skiner, det är sjuukt varmt och allmänt härligt!
Jag har morgonjoggat och höll seriöst på att dö av värmeslag och sega ben. Stackars benen.
Jag har även hunnit äta frukost OCH läsa tidningen, det är underbart.
Om ett tag bär det av till jobbet igen, och en förhoppningsvis bättre dag än igår..
Halv åtta kom vi därifrån (och stängning är liksom 6) för att det kom dit EU-människor och åt. Tillslut hämtade jag in deras disk iförd cykelbyxor och en svettig cykeltröja, hehe. Nä, hellre galna MC-gäng, nästan.  Snart börjar vi ha öppet till 8 också, och då kommer garanterat MC-nissarna komma indroppandes vid 10 i och beställa 75 räkmackor och kaffe.
Men sånt är livet liksom, och oftast klarar vi oss ganska bra ;)

Förutom att jag jobbar,jobbar och jobbar (okey, jag har jobbat 1 dag hittils den här veckan, men ändå) så är livet rätt nice. Livet är rätt nice på jobbet också, det får tiden att gå liiite fortare. Imorgon är det midsommar, och vart ska jag fira det om inte.. jo, på jobbet ;) Haha. Äsch, midsommar i leksand är överskattat..

Dock saknar jag mora som fa-an. Men på onsdag blir det ett kärt återseende, great.
Nu ska jag ta tag i min körkortsteori, eftersom planen är att fixa det mesta under lovet och ta körkort DIREKT när jag fyllt 18. Får se hur det går.. haha.

PUSS/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0