100623

Hyvää huomenta.
Att skriva på finska är mycket roligare än att HÖRA på finska.
Det låter helkonstigt.
Iallafall, idag tvingade jag mig själv upp klockan 9, och jag har även tvingats inse att min sova-tills-jag-vaknar tid är över och förbi för några veckor nu eftersom jag:
1. Börjar jobba igen och..
2. KAN TRÄNA IGEN!!! :D

Så länge jag kan sova till 9 ska jag nog vara glad, hehe.
Om cirka 20 minuter borde jag trampa iväg till jobbet, ganska intressant att se om jag orkar ända ut till näs idag efter ca 2,5 veckors sjukdom.
Jag har också hunnit dampa lite på det nya jobbschemat som inte alls var lika bra som det gamla eftersom jag planerat in 2 dagar i mora nästa vecka.. Men på onsdag ska jag dit, no matter what, eftersom jag och Alicia ska se Eclipse! Wowowowow.

Nä, över till cykeln!
/J

Kommentarer
Postat av: JJ

Thorleif hyvä! Nyt istun auringossa tietokoneen, niin hemmetin mukavaa! Olen juuri ollut kylpy lampi, paljon jälkeen hikinen päivä töissä. Pian on juhannus Johanna! Solid Juutti, sinun on tarkoitus työskennellä. Surullinen. Mitä helvettiä se on vaikea pitää kiinni kääntää niinkin pian kuin kirjoitan teille. Kuinka kauan aiomme jatkaa tällaista? Muuten, kuvitella mitä hässäkkä on suomalainen, aina tarvitse kirjoittaa outoa kirjainyhdistelmiä. Ja niin kauan sanoja! Olen ollut tarkoitus kirjoittaa pitkä kommentti täällä, mutta en voi ajatella, mitä kirjoittaa. Sinun täytyy sietää paljon outoja paskaa. Haha! Paskapuhetta oli käännös, jonka se ajattelin oikeastaan ei. Paskat. Haha perä on nimeltään sama asia suomeksi kuin Englanti! Ihme jos vroksjab kääntää? Ei, se ei ole. Vaikka se ei näytä niin oudolta kun se oli yksi Suomen sanat, se näyttää suomalainen sana kuin. Toivottavasti pidät minun uusi kommentti. Ole hyvä!

2010-06-23 @ 18:27:57
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0