100621

Hei!
Meillä oli mahtava viikonloppu Suomessa, juhlaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Haha skoja. Finska är omöjligt att förstå, verkligen. Och finnar har väldiga problem med att förstå engelska, tydligen.
Nu är vi hemma iaf, från en KANONhelg på andra sidan östersjön.
Eller, partyt på båten hem var kanon iaf. Orienterarfest är (Y)

Tävlingen gick inget vidare för leksand iår, men så kan det vara. Många lag som floppade så.
Själv satt jag bredvid med min cphals och agerade supporter. Inte särskilt aktivt dock, duschade under större delen av damkavlen och sov i stort sett hela natten sen och missade herrarna. Men tror inte dom lider av det faktiskt!
Vi junistjejer har hunnit med en hel del den här helgen alltså, bland annat att skämma ut oss totalt för seniorerna. Inga detaljer.Har även haft en hel del roliga snack med damseniorerna hahaha.
Vi har också konstaterat att i finland äter dom korv utan bröd och har inget smör på mackorna. Blä!
Regnet joinade oss större delen av kvällen/natten och vi sov i ett tält fullt med sniglar.
Men är det orientering så är det :D
Och lätt värt det för båtresan, hade en toppenkväll hem och träffade maaaaasssa folk. trevligt folk. orienterare& therese, som fick lära sig hur det går till när det är orienteringsparty, haha ;)
gah, nu längtar jag till oringen!

Men efter 3 h sömn är jag dööd. Trots att jag sov hela vägen hem i bilen. Därför bör jag nog sova lite till nu.
Imorgon får vi se vad som händer, se käy hyvin!

PUSS
/J

Kommentarer
Postat av: JJ

Luuletko olet viileä vain siksi kirjoitat suomea? En voi olla viileä, näet.



(google översätt)

2010-06-21 @ 20:51:22
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0