100618

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
varning för otroligt frusterande ilsket jävla inlägg.

JAG HATAR HATAR HATAR HATAR MIN JÄVLA CP FUCKED UP HALSJÄVEL SOM ALDRIG ALDRIG KAN VARA FRISK! ALDRIG! JAG BLIR SÅ LESS!!!! JÄMT när det är något. JÄMT!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
jag VILL till finland. jävla SKIT! fanfanfanfanfanfan.

när jag ändå håller på kan jag ju dampa lite på vädret också.
jävla HELVETESÅSKA som höll mig vaken halva natten, faaaaaaaaan alltså.

ursäkta mina aggressionsutbrott, men jag är SÅ ARG! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
tur att ingen läser detta ändå.

nu ska jag gå och gräva ner mig.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0