100617

TJAAAAAA!
här försöker vi hålla humöret uppe och tagga för finland imorgon,
för dit SKA jag. halsfan ska inte sätta stopp för mig inte.
Närrrrå, det kommer bli bra det här, träffa lite orienteringsfolk och så :)

Idag sov jag till halv 12, men vart då inte piggare för det, hehe.
Dessutom ringde vc och väckte mig kvart över åtta, bara för att ge mig en tid kvart i 2. gah.
Besöket där ledde som vanligt till... ingenting. nada. nieeeeeente.
Men han var iaf trevlig och försökte verkligen hitta felet på mig!
Aja, hoppas det löser sig självt nu då. Annars jävlar!

Sen har jag sysselsatt mig med min nya passion, vedhuggning.
Jag börjar få kontroll på yxan nu faktiskt,
så nu går det rätt bra så länge veden inte dunkar ner på mina fötter.
jaja, bara det inte är yxan.
Nej men det är en heelt ok sysselsättning faktiskt, och brännan får man på köpet ;)

Nu ska jag sova och bli frisk, för då bär det av till muminland imorgon :D
PUSSS /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0