Finfin dag idag hörru!

Tjabba, Clarre is back!

Jag vet att ni har längtat och jag måste erkänna att jag har saknat er =)

Idag har jag och Frida varit ute och sprungit i dom "fina" leksandsskogarna, okej skogarna var fina men innehöll äckel broms! jag fick nästan en hjärtattack, men efter några desperata skrik och en jävla fart överlevde jag till slut. Och tur var väl det, för efter löppasset väntade Erika och Marie på stranden i rättvik och där blev det mkt sol och stora glassar ( tyvärr ingen stor glass till Marie pga surtanten, haha) Det blev även två dopp i siljan =)

Kvällen har spenderats med Frida, vi har kollat på dear John, otroligt fin film =) och sen kollade vi på fotboll, tyskland förlorade, men efter deras värdelösa spel kunde man ju vänta sig det...

I morrn väntar rullskidor =)

Hörs älsklingar // Clarre








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0