100705

Buona sera cari amici!
För det är en god kväll, minsann.
Jag har just sprungit snabbdistans med faren, och det var jobbigt. Trodde jag skulle kräkas lite, men det gick bra. Älska korta, effekiva pass!
Dagen på jobbet har varit bra den med, lagom mycket folk, och 5e dagen i rad vilket innebär ledig dag imorgon! Litet minus på att avloppen var igenproppade så slambilen fick komma, eeuuuwh. haha.

För tillfället trivs jag bra med att vara hemma i Leksand. Visst, klart man längtar till mora men fan just nu känns det så lagom att vara här. Dygnet går sjukt fort ändå. Men jag gillar't- för då kommer det roliga snabbare, typ Oringen, och Mora såklart!
Imorgon är jag som sagt ledig, och en sovmorgon skulle ju då inte sitta helt fel.
För ett år sedan sprang jag min livs jobbigaste långdistans i Kroatien, blev Kroatisk mästare och så hade vi trevlig klubbmiddag på kvällen! Saknar!
Nej nu ska jag uppdatera jobbplågelistan på spotify och äta lasagne. Mmmmm. lite bättre än fisken på bilden, uhh.


PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0