100702

Men tjena!
Tänkte bara avlägga snabb rapport innan läggdags.

-ECLIPSE VAR GRYMT BRA!
Tack Alicia för en supernice moravistelse :)
- jag vill inreda min lägenhet, nununu
- jobbjobbjobb
- cykel är fett kul (Y)
- vädret är fint, men jag märker inte så mycket av det :(
- Ida kommer på söndag :D
- för ett år sedan var vi framme KROATIEN!
och det bästa av allt...

JAG ÄTER KÖTT IGEN!! WOOOPWOOP :D Fan vad det var gott med korv. Ida kommer misstolka. Haha.

Naaaaaaaaae, nu ska jag dammsuga mitt rum och sova, imorgon väntar äckligt tidig uppstigning och jobb.
PUSS /J

Kommentarer
Postat av: clarre

nog visste jag att du gillade korv johanna, men inte sååå mkt ;) btw idag såg jag typ världens snyggaste norsk!!! blev lite kär =)

2010-07-03 @ 16:40:10
Postat av: sarren

HAHA! ;) men okej, såg du inte han i förrgår, eller när det nu var? fan ida, det finns många snygga norrmän ;)

2010-07-03 @ 17:45:15
Postat av: clarre

hahha men den här var då lätt tvåa ;) hur gullig som helst! och jag vet hans namn ;)

2010-07-03 @ 23:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0