100408

Löpintervaller på snöigt elljusspår- check.
Efter passet insåg jag följande:
hur otroligt gott det är med vatten när man har tränat
hur skönt det är att stretcha
hur bra man mår efteråt.

Jag hann även tänka på en hel del saker jag vill göra, nämligen:
äta glass på en parkbänk i solen. gå omkring i shorts, linne och flipflop. cykla på varma sommarkvällar. bada i siljan morgon, middag, kväll. grilla. sola på en sandstrand. åka på oringen. gå promenader. träffa mina fina jobbarkompisar från buffils. träna stenhårt och sen kasta mig i sjön. cykla hem från tisdagsträningarna. orientera. åka rullskidor. träffa kompisar. ha picknick. åka moppe till siljansnäs. fylla arton. och äta lite mer glass på en parkbänk i solen.
Jag vill ha sommar! Och höst, så jag får fylla arton och vara i mora. Men först sommar :)
Längtar tills våren kommer på riktigt, och tills man kan börja vara ute hela kvällarna på stentorp  ♥


massa sommar, massa oringen och sen lite höst. ge mig!

Nu ska jag stretcha min gluteus maximus och hoppa in i duschen.
PUSS!
/J



Kommentarer
Postat av: clarre

åh sommarkvällar på stentorp <3

2010-04-08 @ 18:46:47
Postat av: johanna

jaa jag menar deeeeeeet! längta!

2010-04-08 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0