tidsfördriv

Yep, så var det provet ur världen. VG frågorna var lättare än G. Men med lite hjälp från annat håll så gick det nästan galant, det visar sig.

Jag och Marie har fixat skidorna tills imorgon, lägenheten är ren tvätten tvättad. What to do?!
Hur ska eftermiddagen och kvällen fördrivas? Känns som jag är rätt ensam kvar här, fast man vet ju aldrig.
Plugga? never.
Se på tv? aa men hur kul är det egentligen?
Sitta vid datorn? palla
Se på film? Kan vara ett alternativ om jag har någon som duger
Åka ner på stan? låååångt
Åka och handla? borde göras om jag vill ha någon middag
Baka en äppelpaj? Tja, varför inte, äpplena står bara och ruttnar.

Såattttt, på något vis ska jag nog lyckas fördriva tiden.

jag saknar kroatien, särskilt i det är äckelvädret!

bye for now
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0